Retourneren

We hopen natuurlijk dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen en u blij bent met uw aankoop. Is uw aankoop toch niet naar wens? Een artikel retourneren is geen enkel probleem. Er geldt wel een aantal voorwaarden:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, in onbeschadigde, originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wanneer u slechts een deel van uw online bestelling wilt retourneren, dan zorgen wij ervoor dat u binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort krijgt.

Stappenplan ruilen en retourneren

Wilt u een artikel ruilen of retourneren?

Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel en snel mogelijk afhandelen.

Stap 1. Meld bij onze klantenservice via: info@chineeslerennu.nl dat u een artikel retour wilt sturen.

Stap 2. U ontvangt per e-mail een bevestiging en het juiste retouradres. Wij hebben namelijk meerdere adressen.

Stap 3. Na ontvangst van uw zending sturen wij u per e-mail een ontvangstbevestiging en ruilen wij het artikel (indien voorradig) of storten wij het aankoopbedrag terug.

Stap 4. Indien u het aankoopbedrag terug wenst te ontvangen, zal dit te allen tijde zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding geschieden.

Retourzendingen zijn voor eigen risico van de koper. Dit houdt in dat Chineeslerennu.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigd- of zoekraken van retour gezonden pakketten.


Klacht

Lucheng streeft naar klanttevredenheid. Heeft u vragen of bent nu niet tevreden met een product of onze service? Wij willen u zo goed mogelijk helpen en nemen uw klacht altijd serieus.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@chineeslerennu.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting Webwinkelkeur. Vanaf februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform Europese Unie.

© 2018 - 2022 chineeslerennu | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel